Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Product afnemen per besteleenheid, afronden naar doosinhoud, prijs per m². 

zaandammer
Jr. Member

Total Posts:  1

Goeiemiddag beste mensen,

Mijn naam is Ronald en ik heb twee webshopjes draaien in osCommerce maar ben van plan over te stappen naar Magento.
Omdat ik de termen waar het over gaat niet goed kan vertalen naar het engels en dus ook niet echt weet waar ik naar moet zoeken in de extensies plaats ik hier mijn vraag en hoop dat iemand een antwoord heeft.

Goed, wat ik eigenlijk wil is het volgende. Ik zal het uitleggen aan de hand van een simpel voorbeeld met laminaat. Dit is niet mijn product maar gaat even om het idee erachter.

De prijsstelling wil ik graag per m² maken maar de afname is per volle doos. In een doos laminaat zit bijvoorbeeld 2.70 m².

Mijn vraag is dus: Kan magento (of een extensie hiervoor) afrondingen maken naar de inhoud van een doos.
Het is dus de bedoeling dat wanneer iemand 25 m² besteld dat dit door magento naar boven wordt aangepast. Afgerond op de inhoud van een doos zou het dus moeten worden veranderd naar 27 m².

Ik ben benieuwd of iemand mij hier mee kan helpen, alle tips zijn welkom!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Vincent Dekker
Jr. Member

Total Posts:  7

Ik zoek een dergelijke extensie.

Het moet net zo werken als in deze website: http://www.elparketto.de/laminat/buche/buche-dielen-rustikal/

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top