Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Logga in som admin efter installation fungerar ej. 

mickemikael
Jr. Member

Total Posts:  2

Hej, har ett irriterande problem varje gång jag installerar Magento, när hela installationen är färdig utan några som helst problem och jag vill logga in som administratör och skriver i korrekt användarnamn och lösenord så händer ingenting, sidan laddas om men kommer inte till någon administration, vad är då problemet? det kommer inte upp ett felmeddelande med fel användarnamn eller lösenord utan det bara händer ingenting, jag vidarebefodras inte..

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

sanmic
Member

Total Posts:  54

När samma sak händer för mig så beror det på att klockan går fel på servern där jag installerat Magento.
Jag kör en Ubuntu i Vmware på min egen PC.

Magento Community
Magento Community

Beellso
Jr. Member

Total Posts:  2

Jag har samma problem och jag har försökt att lyssna efter ditt förslag, sanmic. Men det går ingen vidare.

Någon annan som har något förslag på vad som kan vara fel?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top