Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento producten + afbeelingen database exporteren? 

AJLA
Jr. Member

Total Posts:  2

Beste Magento forum leden,

Wij hebben een webwinkel draaien op Magento maar deze is zeer onstabiel en de basis is niet goed geïnstalleerd, hierdoor komen wij steeds vaker fouten tegen met updaten en zijn wij veel geld kwijt aan het repareren van de winkel. Wij willen daarom de overstap maken naar een nieuwe verse installatie van Magento en daarbij meteen gebruik gaan maken van een andere snellere server.

Wij zouden graag al onze producten & afbeeldingen willen meenemen naar de nieuwe webwinkel. Bestaat er een mogelijk om de deze geheel te exporteren naar de nieuwe webwinkel of bestaat er eventueel een module die deze mogelijk bied. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt.

Gr. Arjan

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

http://www.commerceextensions.com/magento-product-import-export.html

http://www.commerceextensions.com/magento-bulk-categories-import-export-csv-xml.html

Magento Community
Magento Community

Electroman
Jr. Member

Total Posts:  4

Hoi,

Ik heb hier een handleiding voor geschreven in het nederlands op basis van magento 1.4.1.1 screenshots.

De handleiding is te vinden op www.electroman.nl

Vragen of opmerkingen ook het liefst in het artikel op Electroman posten!

Ik zal me best doen om deze dan zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Grtz

Papaboudje

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top