Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Ændre venstre kolonne til varemærker (manufacturers) i stedet for kategorier i Magento? 

Beldring
Jr. Member

Total Posts:  18

Hej alle.
Jeg har en topmenu samt en menu i venstre kolonne. Problemet er nu at de begge viser mine kategorier. Jeg vil gerne have kolonnen i venstre side til at vise varemærker (manufaturers) i stedet. Hvordan løser jeg dette? Er det noget jeg kan gøre fra admin-systemet?

Jeg ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak.

/Daniel

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Beldring - 07 August 2010 12:18 AM

Hej alle.
Jeg har en topmenu samt en menu i venstre kolonne. Problemet er nu at de begge viser mine kategorier. Jeg vil gerne have kolonnen i venstre side til at vise varemærker (manufaturers) i stedet. Hvordan løser jeg dette? Er det noget jeg kan gøre fra admin-systemet?

Jeg ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak.

/Daniel

Hej Daniel.

Er det layered navigation du mangler ?
-Altså filtreringen.

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

Beldring
Jr. Member

Total Posts:  18

Powerhosting>>>
Super!… anede ikke at man kunne gøre det pÃ¥ den mÃ¥de.

Jeg har dog stadig problemet med at mine kategorier stå listet i venstre side, plus i toppen. Ved du hvordan jeg fjerner den boks fra venstre kolonne?

Og sÃ¥ et lille tillægsspørgsmÃ¥l wink - Hvorfor kan jeg ikke ændre navnet fra “manufacturer” til “Varemærke”? Den vil slet ikke lade mig rette i det.

På forhånd tak.

/Daniel

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top