Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Import af nyhedbrevsmodtagere

rosila.dk
Jr. Member

Total Posts:  3

Hejsa alle

Jeg har en ny Magento shop hosted hos Skandiaweb - og syntes altså ikke de er særlig gode. Nogen der har erfaringer med dem?

I øjeblikket sidder jeg og river håret ud af hovedet over mine små 8.000 mail adresser fra min gamle nyhedsmail liste som jeg gerne vil have importeret. Hos min tidligere udbyder Dandomain, var det bare sååå nemt.

Har forsøgt at downloade et modul der skulle kunne klare det, men får bare en fejl på siden.

Nogen der kan hjælpe??

Mvh.
Danielle

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

rosila.dk - 27 July 2010 02:32 AM

Hejsa alle

Jeg har en ny Magento shop hosted hos Skandiaweb - og syntes altså ikke de er særlig gode. Nogen der har erfaringer med dem?

I øjeblikket sidder jeg og river håret ud af hovedet over mine små 8.000 mail adresser fra min gamle nyhedsmail liste som jeg gerne vil have importeret. Hos min tidligere udbyder Dandomain, var det bare sååå nemt.

Har forsøgt at downloade et modul der skulle kunne klare det, men får bare en fejl på siden.

Nogen der kan hjælpe??

Mvh.
Danielle

Hej Danielle.

Jeg kender ikke lige selv Skandiaweb, men de bør da kunne hjælpe dig med noget så simpelt skulle man mene.

Hvilket format har du dine email-adresser i idag, et regneark ?

Du er velkommen til at smide mig en mail på , så vil jeg give dig et tilbud på at importere dem.
-Vi har tidligere løst opgaven for en del andre kunder grin

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

kresten
Jr. Member

Total Posts:  12

Du kan evt importere dem som kunder og markere dem som nyhedsbrevsmodtagere. Du kan bruge import/eksport i menuen konfiguration. Ikke en smuk løsning, men… =)

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top