Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Free download

Tin_tin
Jr. Member

Total Posts:  5

Hej,

Jeg vil gerne tilbyde et gratis produkt (download) på min shop. Produktet skal tjene som en slags appitizer, men jeg vil gerne have produktet liggende som et alm. produkt i lighed med alle de andre produkter.

Hvis jeg opretter det som et alm. produkt med 0,00 kr. skal kunden igennem bestillingssystemet, med adresse, tlf etc. og til sidst kommer de også til betalingssiden.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan komme uden om det. Griber jeg det korrekt an, eller kan det gøres på en anden måde?

På forhånd tak smile
Chris

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Tin_tin - 20 July 2010 08:54 PM

Hej,

Jeg vil gerne tilbyde et gratis produkt (download) på min shop. Produktet skal tjene som en slags appitizer, men jeg vil gerne have produktet liggende som et alm. produkt i lighed med alle de andre produkter.

Hvis jeg opretter det som et alm. produkt med 0,00 kr. skal kunden igennem bestillingssystemet, med adresse, tlf etc. og til sidst kommer de også til betalingssiden.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan komme uden om det. Griber jeg det korrekt an, eller kan det gøres på en anden måde?

På forhånd tak smile
Chris

Hej Chris.

I det tilfælde ville jeg måske blot lave et link til filen som de kan klikke på fra produktarket.

Ellers kan du kigge pÃ¥ at benytte “sample” funktionen pÃ¥ dine downloadable products.
-Under alle omstændigheder kunne det jo godt være at du ønskede lidt info på dine kunder, så du senere kan markedsføre på dem wink

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

Tin_tin
Jr. Member

Total Posts:  5

Takker for svaret smile

Vil det være muligt, at fjerne betalingsdelen for dette ene produkt? Og er det noget der kan lade sige gøre med begrænsede programmerings skills smile

Hilsen
Chris

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top