Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Extra attributen verplaatsen

tastymouse
Member

Total Posts:  43
Amsterdam, The Netherlands

Als ik nieuwe attributen aanmaak en aangeef dat ik deze in de frontend zichtbaar wil hebben, dan komen ze onderaan te staan. Ik wil ze echter rechts van de afbeelding onder de korte beschrijving hebben. Ik denk dat ik dit niet in de admin kan instellen en het in de view.php moet veranderen. Mijn php kennis is hier te gebrekkig voor. Als ik het stuk code dat nu de attributen toont verplaats dan werkt de bestelknop niet meer. 

<div class="product-collateral">
<?php foreach ($this->getChildGroup('detailed_info''getChildHtml') as $alias => $html):?>

<div class="box-collateral <?php echo "box-{$alias}"?>">

<?php if ($title $this->getChildData($alias'title')):?>

<h2><?php echo $this->escapeHtml($title); ?></h2>

<?php endif;?>
            <?php 
echo $html?>

</div>
<?php endforeach;?>
        <?php 
echo $this->getChildHtml('upsell_products'?>
        <?php 
echo $this->getChildHtml('product_additional_data'?>

</div>
</
div>
Weet iemand hoe ik de code zo kan aanpassen dat het wel werkt? Ik neem aan dat de foreach conflicteert met het versturen?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Het antwoord is veel eenvoudiger dan je denkt. Er zijn twee opties mogelijk, want je attributen kunnen uit tekst bestaan maar ook uit een dropdown bijvoorbeeld.

<?php echo $_product->getAttributeName('naamvanjeattribuut') ?>

<?php echo $_product->getAttributeText('naamvanjedropdownofmultipleselectattribuut') ?>

Deze kun je op de view.phtml pagina toevoegen, maar natuurlijk ook op andere relevante plekken. That’s all!

Magento Community
Magento Community

tastymouse
Member

Total Posts:  43
Amsterdam, The Netherlands

Dat is is inderdaad eenvoudiger dan verwacht smile. Hartelijk dank. Ik krijg nu de waarde van mijn dropdowns (want daar ging het om) te zien, maar niet het label. Hoe voeg ik dat toe? Nu heb ik enkel bij Manufacturer de merknaam staan, maar ik wil Merk: Merknaam krijgen.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top