Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

PayPal en V1.4.1.0

GilFrijt
Jr. Member

Total Posts:  4
Den Haag

Hoi allemaal,

Ik heb versie 1.4.1.0 geïnstalleerd en loop hierbij tegen een probleem aan met PayPal. Alles loopt gewoon door naar de PayPal site, als je daar echter op doorgaan klikt gaat de site door naar onze home page http://www.thee-kruiden.nl In de backend wordt de betaling niet weggeschreven en de producten blijven in de winkelmand. Ook wordt de betaling niet door PayPal verwerkt.

Ik heb contact gehad met PayPal echter wordt ik daar niet wijzer van, ik krijg van hun het volgende antwoord:
Please see pages 57, 75,76 of guide attached.
Changing your URL to include useraction=commit will change the button text from continue to paynow. Paynow will complete the transaction at PayPal then your customers will be transferred to the return URL set in the account or the return URL sent with the transaction.

De guide heb ik bijgevoegd.

Heeft iemand een idee hoe en waar ik dit probleem op dien te lossen?

Als antwoord op de vraag waar het een en ander aan te passen krijg ik het volgende antwoord van de PayPal helpdesk
The documentation is not specific to your application\shopping cart. You will have to find were this URL is set in your application\shopping cart.

File Attachments
PP_ExpressCheckout_IntegrationGuide.pdf  (File Size: 1904KB - Downloads: 771)

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

fourroses
Sr. Member

Total Posts:  125

Geen idee, ik ben nu net zelf ook bezig om paypal te gebruiken voor mijn 1.4.1.0 webshop.

Wanneer ik meer te weten kom hoor je het wel.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top