Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Geüploade plaatjes hergebruiken

tastymouse
Member

Total Posts:  43
Amsterdam, The Netherlands

Als ik een foto aan een product wil toevoegen kan ik enkel maar op mijn eigen computer browsen. Bij bijvoorbeeld een configureerbaar product wil ik liever een reeds geüploade foto gebruiken. Is dit mogelijk? Of kan ik niet in de mediafolders van Magento browsen?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Je kunt inderdaad alleen maar afbeeldingen uploaden vanaf je pc. De gemiddelde Magento webshop heeft al snel 500-1000 producten, dus als je alles in mediafolders zou onderbrengen, dan raak je ook al snel het overzicht kwijt. Maar wie weet… Wat niet is, kan nog komen. grin

Magento Community
Magento Community

tastymouse
Member

Total Posts:  43
Amsterdam, The Netherlands

Als de afbeeldingen in folders zitten die filterbaar zijn is het geen enkel probleem. Ik heb ook sites met Joomla gebouwd waar duizenden afbeeldingen in zitten. Op de manier waarop Magento nu werkt heb ik straks honderden MB’s dubbele afbeeldingen.

En omdat er geen mediamanager in zit wordt het ook lastig om oude foto’s te verwijderen. Met een kledingwinkel waarin de collecties de collecties per seizoen wisselen is dat een groot nadeel.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top