Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Error met Multisafepay

Perfectwind
Jr. Member

Total Posts:  20

Ik krijg nu de volgende error als ik de bestelling via multisafe wil afronden:

There has been an error processing your request
Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 533838340

Het heeft wel gewerkt maar heb de update gedaan en nu staat er iets aangevinkt denk ik maar weet niet wat wie help me?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Wellicht dat je kunt aangeven wat er in het error log staat? Ga naar de map /root/var/report en open het bestand 533838340. Hier staat namelijk meer informatie in.

Daarnaast kun je natuurlijk ook contact opnemen met MultiSafepay zelf. Vraag even naar Robin. Hij kan je ongetwijfeld sneller op weg helpen dan wie dan ook en het is ook in hun belang dat mogelijke problemen in een vroeg stadium ontdekt worden.

Magento Community
Magento Community

GilFrijt
Jr. Member

Total Posts:  4
Den Haag

Heb dezelfde foutmelding gehad. Na wat googlen ben ik er achter gekomen dat je de volgende aanpassing moet doen om de volledige beschrijving van de fout te krijgen:

Change:
/errors/local.xml.sample

To this:
/errors/local.xml

Na dit te hebben gedaan krijg ik de volgende melding te zien:

Currently only EUR payments are supported by the MSP module.

Trace:
#0 /home/theekrui/domains/thee-kruiden.nl/public_html/app/code/community/Mage/Msp/Model/MspPayment.php(38): Mage::throwException(\’Currently only ...\’)
#1 /home/theekrui/domains/thee-kruiden.nl/public_html/app/code/community/Mage/Msp/controllers/MspPaymentController.php(8): Mage_Msp_Model_MspPayment->startTransaction()
#2 /home/theekrui/domains/thee-kruiden.nl/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(418): Mage_Msp_MspPaymentController->redirectAction()
#3 /home/theekrui/domains/thee-kruiden.nl/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Router/Standard.php(254): Mage_Core_Controller_Varien_Action->dispatch(\’redirect\’)
#4 /home/theekrui/domains/thee-kruiden.nl/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Front.php(177): Mage_Core_Controller_Varien_Router_Standard->match(Object(Mage_Core_Controller_Request_Http))
#5 /home/theekrui/domains/thee-kruiden.nl/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(304): Mage_Core_Controller_Varien_Front->dispatch()
#6 /home/theekrui/domains/thee-kruiden.nl/public_html/app/Mage.php(596): Mage_Core_Model_App->run(Array)
#7 /home/theekrui/domains/thee-kruiden.nl/public_html/index.php(80): Mage::run(\’\’, \’store\’)
#8 {main}

Hierna loop ik vast aangezien ik verder niets terug kan vinden van het eventueel aanstaan van meerdere valuta. Iemand enig idee wat de oplossing zou kunnen zijn?

Let op dat je wel na het zien van de foutmelding de aanpassing:

Change:
/errors/local.xml.sample

To this:
/errors/local.xml

Weer ongedaan maak, i.v.m. de beveiliging.

Groet, Gilbert.

Magento Community
Magento Community

GilFrijt
Jr. Member

Total Posts:  4
Den Haag

Na een mail gestuurd te hebben aan MSP een link gekregen naar een nieuwe versie van de MSP applicatie incl. een beschrijving van de installatie.
Hierna het probleem snel op kunnen lossen en iDeal weer in de lucht gekregen.
Bij deze de link zodat jullie je voordeel er ook mee kunnen doen.
http://www.multisafepay.com/nl/shop-plugins/magento.html
Inrichting e.d. is nu ook een stuk makkelijker/beter te doen en je kunt per onderdeel inrichten. Afhankelijk van de Magento versie die je gebruikt kan ik deze versie van de MSP module zeker aanbevelen!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top