Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

26 Mei: Meet Magento NL in Ede

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Goedemiddag,

Ik zag hier nog niet een topic over dus hier ff een aansporing om volgende week woensdag naar Ede te komen voor een dag Magento-informatie:

http://www.meet-magento.nl/

Vorig jaar waren er 100+ aanwezig, dit jaar nog weer een stuk meer. Met 4 tracks aan sessies is er voor iedereen wat te leren. Ik vlieg ook over om een praatje te houden, zou leuk zijn om de regulars alsmede de newbies hier volgende week in levende lijfe te zien.

Ben je Magento aan het evalueren, dan is dit een uitgelezen kans om in 1 dag alles te weten te komen wat je moet weten om een beslissing te maken. Gebruik je Magento al, gebruik deze dag dan ter inspiratie om nog meer uit je shop te halen. Systeemuitbreidingen komen ruim aan bod. Natuurlijk kun je er naast de presentaties ook ervaringen uitwisselen met andere online winkeliers alsmede Magento experts als die van Varien zelf en NL bedrijven als Jira ICT en OrangeValley.

Ik geloof dat er nog een aantal tickets beschikbaar zijn dus je hebt nog een aantal dagen om je agenda die dag vrij te maken, of je baas/client te overtuigen dat ze je trip erheen moeten betalen dan wel sponsoren.

Tot volgende week?!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Net terug van deze dag, man of 300 waren er kennelijk, veel nieuwtjes van het Magento team gehoord, gaat allemaal de goeie kant op. Gezien de twitter reacties en feedback gister een top dag voor iedereen.

Magento 2 versie wordt al aan gesleuteld met veranderingen waar velen om hebben gevraagd. Klinkt goed allemaal.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top