Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Nederlandse Store -> Wereldwijd

evilman
Jr. Member

Total Posts:  8

Hallo,

wat stoer dat wij een eigen Forum hebben hier! (H)
ik heb een vraagje..

ik heb nu een NL store met SSL check out. Ideal/vooruitbetaling.
ik wil graag een engelstalige store maken, maar ik las dat je met multiple stores altijd 1 check out hebt.

Gaan engelse klanten dan naar de SSL checkout van mn nederlandse site?
Zoja.. dan ook in die taal? Dat zou vreemd zijn.

Ik las dat ik dan ook de SSL kan loslaten en een 3rd party payment gateway kan gebruiken
voor alle stores. Maar dan heb ik misschien nog steeds het probleem van 2 talen of is per store
de check out dan wel in de eigen taal?

Ik vraag me even af of het nou wel zo makkelijk te doen is om een engelstalige site erbij te
zetten wat betreft de check out.

Any ideas?
bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Je kunt het beste (IMHO) een nieuwe domeinnaam voor je engelstalige winkel aanmaken, en dus een aparte SSL aanmaken. In Magento maak je dan een nieuwe website + store + view aan en klaar is kees. Tenminste, nadat je je producten hebt vertaald. Ze hebben dan hun eigen checkouts, hun eigen taal en gene belangenverstrengeling mbt SEO etc.

Je kunt ook wel meerdere stores/views binnen dezelfde site draaien, de engelse kan zijn taalinstellingen door de checkout wel onthouden, maar bovenstaande oplossing is in mijn ervaring een stuk beter.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top