Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Drukwerk berekenen

Chris van Heyningen
Jr. Member

Total Posts:  1

Hallo allemaal,

Nu ben ik nieuw met Magento, maar de indruk is zeer goed. Werkt ideaal.

Wat ik ervaar met Magento is dat je ‘normale’ producten zonder problemen kunt toegoegen/toepassen.
Alleen nu wil ik in de webshop de dienst/optie ‘bedrukking’ aanbieden bij een product.

Het product heeft twee prijzen, tot 100 en vanaf 100 (tierpricing).
De bedrukking is tot 100 een vaste prijs. Zit geen enkel prijsverschil of je het product 25 of 75 keer neemt, de drukkosten zijn vast. Boven de 100 is er de vaste prijs + elke boven de 100 stuks een tiental centen.

Maar nu lukt het mij niet om dat in Magento erin te krijgen. Heb al wat afgezocht op internet, maar niets gevonden wat mij verder kan helpen.

Wie kan mij verder helpen?

Groeten,
Chris

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

evilman
Jr. Member

Total Posts:  8

je kunt met staffels werken.
maar dat is bij de kortingsregels.

wellicht kun je die omgekeerd toepassen voor de hele website dus met juist geld erbij.
dat je vanaf x aantal producten prijs + x krijgt?

andere prijsregel manieren weet ik even niet zo snel

Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Ik denk dat je hier eea voor moet aanpassen.

Dit lijkt een begin:

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/xinhaozheng/extension/1609/calculate-price

Daar kun je prijzen instellen als een formule. Lijkt een NL developer gezien de variabelen in de voorbeeldformule.

PS Mocht je in rap tempo meer over Magento te weten willen komen, check dan dit event: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/193306/

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top