Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Er dette mulig med Magento? 

Gomlers
Jr. Member

Total Posts:  2

Hei, alle sammen. Ny her inne. Deilig å finne forumer på opensource som er norsk! Kudos.

Vi vurderer å bytte fra Zen Cart til Magento, i forbindelse med å opprette nettbutikk nr. 2.

I den forbindelse lurer jeg på 2 ting i første omgang:
Kan vi kjøre 2 nettbutikker som deler lagerbeholdning på visse produkter under ett og samme admin-område?

Eks.:
Produkt ABC har lagerbeholdning på 100 stykker totalt

Kunde 1 handler produkt 3 x ABC i nettbutikk 1
Kunde 2 handler produkt 2 X ABC i nettbutikk 2

Den felles lagerbeholdningen på produkt ABC er nå 95.

Begge nettbutikkene vil ikke være like, men de vil inneholde noen av de samme produktene, som skal ha felles lagerbeholdning.

Håper på svar..

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

skjerfdeg.no
Sr. Member

Total Posts:  104
Norway

Hei,

Jeg er usikker på om dette lar seg gjøre. Men ettersom dette er et ganske snevert spørsmål tror jeg du vil ha mer hell i den engelsk språkelige delen av forumet. Sikkert noen som kan gi deg svaret der.

Magento Community
Magento Community

Audiobutikken
Jr. Member

Total Posts:  10

Det du beskriver er mulig i magento, men produktene må ha samme pris. Om du vil vise produktet på en eller begge sidene er valgfritt, lagerbeholdningen kan deles i begge butikkene.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top