Magento Forum

Op rekening verkopen

J.S. Coolen
Sr. Member

Total Posts:  86
Den Haag, Nederland

Bestaat er een update om mensen ook op rekening te kunnen laten betalen? Of wellicht weet iemand of ik een ebstaande betaalwijze simpel kan ombouwen?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

lleto
Member

Total Posts:  33

Ehh,

dat is toch gewoon de optie ‘check / money order’ onder system->configuration->payment methods?

lleto

Magento Community
Magento Community

J.S. Coolen
Sr. Member

Den Haag, Nederland

Die functie staat aan bij mij, maar daarmee kun je alleen cash betalen bij afhalen, moet ik deze betaalwijze dan copieren en een andere naam geven?

Welke bestanden moeten er dan gekopieerd worden?

Magento Community
Magento Community

lleto
Member

Total Posts:  33

Ik vond hier een beschrijving voor een nieuwe payment module. Als je de bestanden voor check/money order kopieert naar die plekken zou je een eind moeten komen.

http://www.eliasinteractive.com/blog/magento-create-new-payment-method-cash-on-delivery

Toch snap ik niet helemaal waarom je die wilt scheiden. Volgens mij zijn op rekening en cash dezelfde methode. Als klanten bij mij in de winkel aangeven op rekening te willen kopen dan stuur ik ze altijd de rekening. Of ze dat geld dat overmaken of cash meenemen wordt voornamelijk bepaald door de gekozen shipping methode (verzenden of afhalen in de fysieke winkel).

lleto

Magento Community
Magento Community

J.S. Coolen
Sr. Member

Den Haag, Nederland

Het is vooral de duidelijkheid, wij werken alleen met de zakelijke markt. Spullen kunnen opgehaald worden en alsnog gewoon op rekening zijn.

Vooral bij de grotere bedrijven en theaters, worden een hoop spullen afgehaald en altijd op rekening verkocht.

Terwijl nieuwe klanten absoluut niet op rekening kunnen bestellen, hier moet ik dus nog wat op bedenken.

Magento Community
Magento Community

Denso
Jr. Member

Total Posts:  6
Den Haag

Misschien is dit iets voor je http://www.magentocommerce.com/magento-connect/mxperts/extension/1589/mxperts--customer-groups-invoice

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top