Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Er gratis betalingsmodul muligt? 

madsm
Member

Total Posts:  34
Copenhagen, Denmark

Hej..

jeg har arbejdet i flere år med webshops, men er stadig ny i Magento verdenen.. så bær over med mig.

Er det muligt at tilføje et betalingsmodul til en shop uden at give PBS 1200 kr/årligt?
Hvis det ikke er muligt at finde noget gratis, hvilke muligheder har jeg?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Nej, hvis du vil tage imod dankort så er der ingen vej uden om PBS, da de jo har monopol på det. Og dankort er du nødt til at have i en dansk butik, for det vil 95 % af dine kunder bruge. Ud over aftalen med PBS skal du have en betalingsgateway, f.eks. DIBS eller ePay, som er integreret med Magento.

Der findes godt nok nogle “mellemmænd” man kan bruge, f.eks. ewire, hvor du laver en aftale med dem, og sÃ¥ har de en aftale med PBS, men det koster stadig penge.

Hvis du kan leve med at folk betaler via bankoverførsel, check, efterkrav eller lign. er det selvfølgelig ikke nødvendigt med PBS.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top