Magento Forum

Error Submission Form

ctilp
Jr. Member

Total Posts:  16

Hej Magentofolk,

Jeg har haft utrolig mange problemer med installation af den nyeste version. Tidligere har jeg haft første release kørende som test, men efter opdatering virker det ikke mere. Har prøvet at skifte db og bruger utallige gange.

Jeg får følgende fejl:

Error in file"/var/www/hosting/abc/app/code/core/Mage/Catalog/sql/catalog_setup/mysql4-upgrade-0.7.46-0.7.47.php" SQLSTATE[42000]Syntax error or access violation1044 Access denied for user 'magento_abc'@'%' to database 'magento_abc'
Trace:
#0 /var/www/hosting/abc/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(286): Mage::exception('Mage_Core', 'Error in file: ...')
#1 /var/www/hosting/abc/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(167): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_modifyResourceDb('upgrade', '0.7.0', '0.7.52')
#2 /var/www/hosting/abc/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(154): Mage_Core_Model_Resource_Setup->_installResourceDb('0.7.52')
#3 /var/www/hosting/abc/app/code/core/Mage/Core/Model/Resource/Setup.php(120): Mage_Core_Model_Resource_Setup->applyUpdates()
#4 /var/www/hosting/abc/app/code/core/Mage/Core/Model/Config.php(215): Mage_Core_Model_Resource_Setup::applyAllUpdates()
#5 /var/www/hosting/abc/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(236): Mage_Core_Model_Config->init(Array)
#6 /var/www/hosting/abc/app/Mage.php(424): Mage_Core_Model_App->init('', 'store', Array)
#7 /var/www/hosting/abc/app/Mage.php(443): Mage::app('', 'store', Array)
#8 /var/www/hosting/abc/index.php(52): Mage::run()
#9 {main}

Har den kørende pÃ¥ en dedikeret server…

På forhånd mange mange tak smile

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

John.D
Jr. Member

Total Posts:  8

Access denied for user ‘magento_abc’@’%’ to database ‘magento_abc’

-MÃ¥ske give din mysql-brugers permissions et kig ?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top