Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Rembours

GoCastaway
Jr. Member

Total Posts:  6

Is er al iemand die weet hoe je “Rembours” moet instellen?  Ik heb nog niet echt een idee hoe ik dat zou moeten doen.

Alle hulp/suggesties zijn welkom

Greetz, Peter

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Dick Groenhof
Jr. Member

Total Posts:  1

Hoi GoCastaway,

Heb je inmiddels al iets gehoord over “Rembours”? Ik wil het ook graag op mijn website installeren.

Bedankt,
Dick

Magento Community
Magento Community

bisk
Member

Total Posts:  35
Les Pays-Bas

Volgens mij is er een Cash on Delivery extensie, anders zijn er op het forum vast wel andere voorbeelden te vinden. Moet het zelf nog implementeren, maar ik voorzie geen problemen voor Cash on Delivery (Rembours).

Magento Community
Magento Community

GoCastaway
Jr. Member

Total Posts:  6

Hi Dick,

Nog geen reacties gehad, maar heb het wel opgelost.  Zoals “Bisk” al vermeld, ik heb de Cash on Delivery extension gebruikt, dat werkt prima.

Gewoon een verzendmethode aanmaken die je op de 11 Euri Rembourskosten zet, en dan bij betalingsmogelijkheden de Cash on delivery met 0 handlingskosten.

Ik heb wel zitten klooien met de verzendmethodes, daar moet ik er een aantal van hebben, dus heb in ieder geval te tabelprijzen omgebouwd tot een normale verzendmethode en de extension van “Sherrie” pick up at event/mutiple flatrates erin gegooid. Deze laatste is er volgens mij maar 1 van te gebruiken, vul ik er meerdere in krijg ik alleen maar een aantal prijzen meer eronder die ik geen naam/titel kan geven, dus weinig mee is te doen.

Zelf shipping methodes aanmaken ben ik al avonden mee bezig geweest (de admin is ook zo sloom als de pest) maar krijg ik niet voor elkaar.

Greetz, Peter

Magento Community
Magento Community

Sunflower01
Jr. Member

Total Posts:  2

Ik zie dat het een oud topic is, maar het topic sluit aan bij mijn vraag.

Wij gebruiken Fire Checkout en willen rembours toevoegen als betaalwijze. Het is niet mogelijk om bij betaalwijze een extra bedrag te rekenen. Wanneer wij rembours als verzendwijze aanmaken dan komen wij in de problemen met de gratis verzending boven een bepaald bedrag. De klant betaalt dan ook niet voor de rembours (circa 9 euro), maar dit komt dan ten koste van ons.

Ik lees hier over de cash on delivery, maar dat werkt voor ons niet. Is er een andere (betaalde) extensie hiervoor?

Alvast dank voor de reactie!

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Sunflower01 - 06 September 2012 01:43 AM

Ik zie dat het een oud topic is, maar het topic sluit aan bij mijn vraag.

Wij gebruiken Fire Checkout en willen rembours toevoegen als betaalwijze. Het is niet mogelijk om bij betaalwijze een extra bedrag te rekenen. Wanneer wij rembours als verzendwijze aanmaken dan komen wij in de problemen met de gratis verzending boven een bepaald bedrag. De klant betaalt dan ook niet voor de rembours (circa 9 euro), maar dit komt dan ten koste van ons.

Ik lees hier over de cash on delivery, maar dat werkt voor ons niet. Is er een andere (betaalde) extensie hiervoor?

Alvast dank voor de reactie!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top