Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Nederlandse magento hosting

J.S. Coolen
Sr. Member

Total Posts:  86
Den Haag, Nederland

Zijn er geen nederlandse bedrijven meer die magento hosten?

http://www.magentocommerce.com/partners/find/hosting-partners/

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Arie Bruinsma
Jr. Member

Total Posts:  3
Sint Nicolaasga

Zeker zijn er Nederlandse bedrijven die op servers in Nederland Magento Hosten:

e-Goes, e-commerce solutions

Magento Community
Magento Community

Frederik Bové
Member

Total Posts:  58

Ik ben content met onze hosting bij Pro Contractors

Magento Community
Magento Community

GruusByte
Jr. Member

Total Posts:  17
Amsterdam, Nederland

Er zijn een heel aantal partijen in Nederland die hosting aanbieden, maar niet “officieel partner” van Varien.

Er zijn drie belangrijke aspecten voor een snelle Magento:
1. Magento zelf goed configureren.
2. Techniek goed inzetten.
3. Goede Magento hosting.

We hebben met onze partners en klanten een reeks tips uitgewerkt: Magento hosting en configuratie optimalisatie.

Alle drie punten hierboven maken of breken de snelheid van Magento. Ik raad iedereen aan een professional in te schakelen voor de configuratie van Magento (het wiel opnieuw uitvinden kost veel tijd).

Magento Community
Magento Community

Kammalou
Sr. Member

Total Posts:  285
Denmark

Frederik Bové - 09 January 2010 08:00 AM

Ik ben content met onze hosting bij Pro Contractors

- Thank you Frederik!

Magento Community
Magento Community

glamahedse
Jr. Member

Total Posts:  1

Ik heb geen ervaring in Magneto Hosting, Zoals u al zei zijn er vele bronnen die de Web Hosting nu een dag niet alleen de VS ook gebaseerd elk land heeft zijn eigen web hosting service, In even http://www.tucktail.com/tt/domain-hosting-plans/ Ik heb de web hosting ervaring, ik host mijn website tegen lage kosten in er in Unlimited Plan.You kunt ook de web hosting plan tegen lage kosten.

Magento Community
Magento Community

emile_rdam
Sr. Member

Total Posts:  89

Zijn er meer mensen die de afgelopen dagen problemen ondervinden met Magentohosty?

Heb hier een pakket. Ik wist inmiddels dat de klantenservice niet de snelste is en je ze niet telefonisch kan bereiken maar mijn site (die eindelijk erg goed ging laatste weken) ligt er nu sinds gisteren uit.
Gisteren was mijn hele database ineens corrupt daarvan weet ik de oorzaak niet, kan ook de update eerder die ochtend naar dat bloody 1.4.1.1 zijn geweest) maar nu wil ik mijn mysql backup terugplaatsen en dat geeft dit soort foutmeldingen:

Error at the line 41: ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=38 ;

Heeft weinig meer met Magento te maken maar met de hoster. Grrrr, klanten bellen me nu om te bestellen, kortom; ik verlies elk uur geld.

Ben benieuwd of ik de enige ben met een probleem daar.

Magento Community
Magento Community

nishanthi
Jr. Member

Total Posts:  4

glamahedse - 23 June 2010 07:16 PM

Ik heb geen ervaring in Magneto Hosting, Zoals u al zei zijn er vele bronnen die de Web Hosting nu een dag niet alleen de VS ook gebaseerd elk land heeft zijn eigen web hosting service, In even http://www.tucktail.com/tt/domain-hosting-plans/ Ik heb de web hosting ervaring, ik host mijn website tegen lage kosten in er in Unlimited Plan.You kunt ook de web hosting plan tegen lage kosten.

Bedankt voor het delen ...

Magento Community
Magento Community

kayintveen
Member

Total Posts:  41
Rotterdam, the Netherlands

Mijn ervaring is dat je alitjd moet zoeken naar een partij met ervaring en referenties zodat je het zelf kunt testen.
Goedkoop is hierin vaak duurkoop. Shared hosting is prima, mits hier maar enkele shops op draaien, en het bedrijf commit om een bepaalde kwaliteit te leveren. wordt dus 1 van de shops te groot waardoor andere webwinkels trager lopen en deze dus verhuizen.

Wij bieden bijvoorbeeld alleen hosting aan voor onze e-commerce klanten, niet zomaar aan iedere bouwer die zelf een shop bouwt. zo kunnen wij kwaliteit waarborgen.

Magento Community
Magento Community

GruusByte
Jr. Member

Amsterdam, Nederland

We hebben een animatie gemaakt over het splitsen van diensten om Magento App-servers snel te houden (zoals we het bij Byte aanpakken). Wellicht leuk om te zien. De crux is database er af halen en die los uitschalen, onder andere doordat we die transparant kunnen verplaatsen.

http://www.byte.nl/cms/producten/magento-hosting.html

We zijn bezig met verdere verbeteringen. Magento geclusterd over meerdere appservers vinden we nog niet snel genoeg (als je geen deploysysteem gebruikt).

Reacties over animatie meer dan welkom!

Magento Community
Magento Community

kayintveen
Member

Total Posts:  41
Rotterdam, the Netherlands

Ziet er goed uit, helder uitgelegd. In ieder geval in een taal die klanten begrijpen.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

GruusByte - 03 November 2010 01:21 AM

We hebben een animatie gemaakt over het splitsen van diensten om Magento App-servers snel te houden (zoals we het bij Byte aanpakken). Wellicht leuk om te zien. De crux is database er af halen en die los uitschalen, onder andere doordat we die transparant kunnen verplaatsen.

http://www.byte.nl/cms/producten/magento-hosting.html

We zijn bezig met verdere verbeteringen. Magento geclusterd over meerdere appservers vinden we nog niet snel genoeg (als je geen deploysysteem gebruikt).

Reacties over animatie meer dan welkom!

Heb geen geluid dus kon het alleen maar zien maar vond het zelfs zonder geluid duidelijk en erg leuk gedaan.

Wij hebben alles wel op 1 dedicated server draaien, maar hebben niet zo heel veel traffic. Gebruik wel een CDN.

De DB zou er eerst af gaan ja, maar zou hem wel op een server in dezelfde rack willen, direct verbonden.

Ik kwam onlangs iemand hier tegen die de admin op een andere server wist te krijgen. Ik vroeg me af hoeveel dat zou schelen, zo vaak of intensied is het admin gebruik ook weer niet maar hij zei dat het enorm scheelde.

Heb het ook vaak met Crucial hierover gehad, die kerel heeft alle variabelen inmiddels wel getest. Van Apache naar Litespeed switchen was inderdaad een enorme stap vooruit in scalability (voor ons niet zozeer speed), het loopt nu een stuk stabieler. Crucial zegt ook dat Solid State Drives een enorm verschil maken. Dit omdat het laden van 1 web pagina een GIGANTISCHE hoeveelheid PHP/XML/JS/CSS files bijelkaar schraapt. Een traditionele, zelfs SCSI schijf kan dit lang niet zo snel bijeensprokkelen als een SSD.

Dus als je dat nog niet geprobeerd hebt Gruus, probeer SSDs ook eens voor het serveren van files.

Magento Community
Magento Community

Rbunskoeke
Jr. Member

Total Posts:  8
Utrecht

Ja, heldere en duidelijke animatie. en JT er is nu ook een optie in dat filmpje voor de ondertiteling wink
Ik zou wel een kleine uitleg onder de bekijk de animatie knop neerzetten. Bv. Bekijk de animatie over Byte’s Magento Hosting platform. Nu komt het te laat terug in te tekst vind ik.

Magento Community
Magento Community

BartdJ
Jr. Member

Total Posts:  12

Heeft iemand ook ervaring met Magento hosting bij XS4ALL? Vanmiddag telefonisch gesproken met een accountmanager van XS4ALL. Ik heb een andere zakelijke klant die al zijn internetdiensten afneemt bij XS4ALL. Deze kerel van XS4ALL vertelt mij dat Magento kan draaien binnen hun ‘advanced website’ pakket. Dit houdt in dat de klant een eigen webserver toegewezen krijgt, (al zal dit wel een virtual machine zijn met een load balancer maar goed) 1GB schrijfruimte, 100GB dataverkeer. Ik ken de performance inmiddels op een shared webserver (bagger), dus op een eigen toegewezen server zou het lukken denk ik, of zijn er nog meer hobbels?

Magento Community
Magento Community

GruusByte
Jr. Member

Amsterdam, Nederland

Bedankt voor de reacties en feedback!

We zijn van plan nog een aantal animaties te maken om bepaalde technieken en tools helder uit te leggen. We denken bijvoorbeeld aan een animatie over ons CDN (http://www.byte.nl/docs/Magento-Byte-CDN.html).
Suggesties voor andere animaties en instructies zijn ook altijd welkom!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top