Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Configurabele producten frontend niet zichtbaar

Martinvdv
Jr. Member

Total Posts:  15

Ik heb een configurabel product aangemaakt en bij gerelateerde producten een 3-tal simple-products toegevoegd.
Probleem is dat geen enkel product zichtbaar wordt.
Het vreemde (voor mij) is dat wanneer ik een ander simple product aanmaak, met exact dezelfde instellingen, deze wel getoond wordt.

Heeft iemand enig idee waarom de producten niet zichtbaar worden?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Een screenshot van je product-settings zou kunnen helpen. Piel ook ff met de cache, in vroegere versies deden configurable products ook nog wel eens onverklaarbaar raar.

Magento Community
Magento Community

Martinvdv
Jr. Member

Zojuist de tutorial op http://www.magentocommerce.com/knowledge-base/entry/tutorial-creating-a-configurable-product helemaal gevolgd maar ook dan verschijnt er niets.

Wel werd duidelijk dat wanneer ik via config alles laat weergeven, incl. indien niet op voorraad, dan verschijnt het artikel wel.
Ik heb de voorraad van de 2 simple products op 1000 stuks gezet maar dat maakt geen verschil. In het productoverzicht blijft frontend de melding “niet in voorraad” staan.

Magento Community
Magento Community

Martinvdv
Jr. Member

J.T. - 04 May 2010 01:10 AM

...Piel ook ff met de cache, in vroegere versies deden configurable products ook nog wel eens onverklaarbaar raar.

Cache uit gezet, product toegevoegd en cache weer aangezet. Daarmee was inderdaad het probleem verholpen.
Blijft wel vreemd dat ik bij het aanmaken van volgende configurable products daar geen probleem meer mee heb.

Tnx J.T.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top