Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Totaalbedrag onjuist bij shoppingcart update

Djowie
Jr. Member

Total Posts:  11
Groningen

In de webshop heb ik ideal succesvol (ING ideal basic) geinstalleerd en alle testbetalingen succesvol afgerond.

Echter krijg ik nu van de ING de foutmelding: totaalbedrag onjuist

Ik krijg deze foutmelding alleen als op de afrekenpagina ( /checkout/cart/ ) de aantallen in de winkelwagen bijwerk.

Iemand enig idee wat het probleem is… of liever… de oplossing?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Klinkt alsof er gebruik gemaakt wordt van sessies, maard at de inhoud van die sessie-variabelen niet worden geupdate na het bewerken van de winkelwageninhoud. Je kunt zelf dit in de PHP code verifieren of contact opnemen met de makers van de betreffende module.

Magento Community
Magento Community

Rick Ka
Jr. Member

Total Posts:  3

Ik zit met hetzelfde probleem,

Hoe kan ik dit in PHP aanpassen? Of is er een andere oplossing voor?

Magento Community
Magento Community

DiToni
Jr. Member

Total Posts:  5

Beste Magento bouwers
Ik heb ook lang met dat probleem geworsteld, maar volgens mij heb ik een oplossing.

Op deze site kun je betere ideal bestanden downloaden: http://www.ideal-simulator.nl/ideal-gateway-voor-magento.html
Deze zet je dan vervolgens over de oude ideal bestanden heen.

Vervolgens open je: /app/code/core/Mage/Tax/Model/Sales/Total/Quote/Tax.php in een editor en vervang op regel 314

$rate = $rate/100;

met:
//$rate = $rate/100;

Doe dit vervolgens ook met regel 442.

Bij mij werkt het nu, hopelijk ook bij jullie.

Grtnx, DiToni

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top