Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

“Developer udgave” af oversættelsen?! 

Bjørn
Jr. Member

Total Posts:  11

De fleste af os her pÃ¥ foraet er her for at blive klogere pÃ¥ Magento. Vi skal installere, ændre, tilføje osv osv. Enten for os selv eller for en kunde. Vi er ikke ‘almindelige slutbrugere’ men er selv i gang med at pille-rode-rave inde bag ved ...

Er først selv lige gået i kødet på Magento og jeg ved ikke hvor mange sprog-filer en nationalisering spænder over og derfor mit spørgsmål:

Ville det ikke være en idé med en ‘developer’ udgave af sprogpakken sÃ¥ledes at frontend er pÃ¥ dansk og backend er pÃ¥ engelsk?

Formålet med denne bastard ville være at det er

- nemmere at få en bredere support her på det generelle forum hvis man kan søge i alle fora på en
given term i stedet for først at skulle finde ud af hvad den hedder på engelsk

- eksisterende dokumentation kan bruges direkte

</bjørn>

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Thissel
Sr. Member

Total Posts:  80

Nu har Magento jo i backend den lille sprog-vælger dropdown i nederste venstre hjørne af skærmen som gør det muligt at skifte fra dansk til engelsk med et enkelt klik, så vil kalde det en uoverskuelig opgave at finde den engelske term smile

Magento Community
Magento Community

Bjørn
Jr. Member

Total Posts:  11

ahh - jamen så lærte jeg også noget i dag smile

‘Sprog’ burde vel sÃ¥ egentlig hedde ‘Backend sprog’ eller noget lignende?
Ligesom ‘Interface Locale’ burde hedde ‘Backend Interface Locale:’

Troede det var shoppen som sÃ¥dan at valget ‘Sprog’ dækkede over

Er som sagt lige gået i gang ...

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top