Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Asennusongelmia

elmerijuu
Jr. Member

Total Posts:  1

Hei,

olen yrittänyt asentaa Magontoa, mutta kaikki lähtee menemään heti alkuun pieleen: yritän vaihtaa asennusvelhossa localen suomeksi, mutta vaihdoksen jälkeen kun sivu on latautunut, se on taas English (United States). Valuutan ja aikavyöhykkeen pystyn kyllä vaihtamaan.

Sen jälkeen asennus sujuu oikein, mutta kun yritän kirjautua admin puolelle, laitan oikeat tunnukset ja painan login, niin mitään ei tapahdu. Tai siis kyllä se reakoi linkiin ja alkaa latautumaan, mutta palaa takaisin login ruutuun, ilman mitään ilmoituksia yms. Jos yrittää väärällä salasanalla, niin sitten kyllä herjaa.

Osaisiko joku neuvoa, mistä voisi johtua?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Lemonline
Jr. Member

Total Posts:  19
Jyväskylä, Finland

Tässä voi olla kyse URL:n Rewrite-ongelmasta. Jätä asennusvelhossa pois ruksi kohdasta “Käytä Web-serverin (Apache) Rewrite-ominaisuutta”. Kokeilemalla tiedämme onko ongelma tässä. Rewriten saa myöhemmin päälle Magenton asetuksista.

Magento Community
Magento Community

Entwent
Jr. Member

Total Posts:  4

minulla myös vaikeuksia asennuksen kanssa. Adminin puolella ei näy kun “Select range"-drop down valikko. Ei muuta.
Olen kokeillut ruksaamalla ja jättämällä ruksin tosta rewrite jutusta. Lopputulos on ihan sama.
Olen myös yrittänytlöytää vastauksia netistä mutta tuloksetta. olisikohan täällä joku joka osaisi auttaa?

kts kuva

Image Attachments
magento admin.jpg

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top