Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Tegoed bon bij geld terug. 

OMEGA_ReD
Jr. Member

Total Posts:  13

Is het mogelijk om een tegoed bon te maken. Wij geven geen geld terug maar willen de klant een tegoedbon geven.

Is dit mogelijk?

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Dat kan. Je kan handmatig een kortingscode aanmaken die je aan de klant kan geven/mailen. Een cadeau bon je zo ook maken maar daarvoor is ook een betere extensie “gift cards”

Overigens is dit volgens mij niet in overeenstemming met de Nederlandse wetgeving bij verkoop op afstand.

Magento Community
Magento Community

OMEGA_ReD
Jr. Member

Ik had deze gevonden: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/Unirgy/extension/751/unirgy_giftcert

Die ziet er opzich veel belovend uit.

Ik ga er eens mee stoeien!!

Bedankt voor je reactie!!

Magento Community
Magento Community

OMEGA_ReD
Jr. Member

Ik heb een raar probleem met magento connect.

Als ik de extensie installeer krijg ik:
install ok: channel://connect.magentocommerce.com/community/Unirgy_Giftcert-0.9.14

Maar als ik naar de Admin pagina ga zie ik de extensie nergens, bij andere extensies heb ik het zelfde euvel.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top