Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

te lange lijst met attributes wat nu? 

ACreations
Jr. Member

Total Posts:  2

Beste allen,

Ik ben een kledingwinkel aan het maken met wel 300 merken, 20 maten en 15 kleuren. Nu werken de attributes in principe prima maar de verfijningslijst is veel te lang. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat je bijv. alleen de eerste 10 merken ziet en dat je dan bijv. via een dropdown de overige merken ziet. Zelfde geldt voor de maten en de kleuren.

Ik heb al geprobeerd of de dropdown in layered navigatie werkt maar helaas ook dit werkt niet.

Alvast hartelijk dank voor het meedenken

Lieke

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Sander
Sr. Member

Total Posts:  232
Netherlands

Daarvoor moet er wat worden omgebouwd in de template, en mogelijk ook in de PHP code. Ligt eraan wat je precies wilt. Kan standaard niet via een simpele configuratie optie in ieder geval. Misschien is er op MagentoConnect een module die ongeveer doet wat je wil, http://www.aitoc.com/en/magentomods_layered_navigation_pro.html bv. Anders wordt het klussen…

Magento Community
Magento Community

josspyker
Member

Total Posts:  31

Je kan de dropdowns in de layered navigation maken. Hou het simpel en maak alleen de dropdowns aan anders wordt het wat onoverzichtelijk.

groet,
josspyker

Magento Community
Magento Community

FMEExtensions
Mentor

Total Posts:  1298

probeer de gelaagde navigatie door FME

http://www.magentocommerce.com/magento-connect/catalog/product/view/id/11733/

Magento Community