Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Tabs verplaatsen

gaea
Jr. Member

Total Posts:  19

Ik wil graag de tabs met productomschrijving, eigen tags en extra informatie verplaatsten. Nu worden deze onder de opties getoond. Aangezien we bij onze producten een flinke lijst aan opties hebben bungelen de tabs nu een beetje onderaan de pagina. Ik wil de tabs dus graag boven de opties hebben. Maar heb geen idee waar te beginnen.

Heeft iemand een idee hoe en waar ik dit goed kan aanpassen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Je kan dan het beste beginnen door de code aan te zetten waardoor je ziet uit welk blok het komt. Dat doe je door naar Config > geavanceerd > Ontwikkelaar > Selecteer Store view > Debuggen > Hints Template pad aanzetten. En verder kan ik je aanraden om de Magento designer guide te lezen.: http://www.magentocommerce.com/design_guide Beetje werk maar daar heb je wel wat aan.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top