Magento Forum

Magento og C5

NJ
Jr. Member

Total Posts:  10

Er der et modul eller nogle export muligheder i Magento der gør at det kan arbejde sammen med C5?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Hr. Dinsen
Jr. Member

Total Posts:  3

Godt spørgsmål! Vil jeg også gerne høre nærmere om hvis nogen skulle have denne viden.

Magento Community
Magento Community

NJ
Jr. Member

Stadig ingen der kender et svar? Eller hvad med export af regnskab i det hele taget? csv eller noget der evt. kan importeres - helst i C5?

Magento Community
Magento Community

itognet
Jr. Member

Total Posts:  24

Jeg kender en del til Magento - og til C5
Og jeg ved, at man bl.a. kan importere / exportere alle tabeller fra C5. - Og eksporterer man, vil man måske kunne lure hvilke tabler som man skal importere Magento til.

En alternativ måde som måske egentlig er den helt rigtige løsning er
Jeg er ikke helt klar over om C5 har funktionen, men Navision Axapta version 2.5 og nyere har den. -
Nemlig XML RPC - herigennem kan man få en programmør til at binde Magento og C5 sammen, således at lager beholder, ordre osv. opdateres live.

Magento Community
Magento Community

NJ
Jr. Member

Stadig ingen C5 integration?

Magento Community
Magento Community

huulbaek
Member

Total Posts:  60

Jeg tror ikke der er en integration, men jeg har tidligere lavet integrationen shop <-> c5.

I dette tilfælde ville jeg vælge at lave den med SOAP til at hente data fra og til Magento og ODBC til og fra C5. Det gjorde jeg i hvert fald tidligere, men jeg ved ikke, om der er bedre muligheder nu. Det er en 5-6 år siden jeg sidst havde med C5 at gøre.

// Thomas

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top