Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

HTML in product omschrijving

JOFA
Jr. Member

Total Posts:  12

Goede middag,

ik probeer in de pruduct omschrijving HTML te plaatsen, dit lukt wel alleen bij het opslaan blijft in de frontpage de HTML code staan.

De reden dat ik HTML wil gebruiken is dat magento na het opslaan van de product omschrijving alle regels aan elkaar plakt in plaats van de regels onder elkaar te zetten zoals ingevoerd.

Ik heb de verschillende optie’s zoals omschreven in de diverse fora geprobeerd, maar kom er helaas niet uit.

Ik draai magento 1.4.0.1

Alvast bedankt voor het meedenken en hopelijk komt hier dan het antwoord.

Gr. Johan

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Dit probeer je bij een gewoon standaard product omschrijving dus niet d.m.v. een zelf aangemaakte attribuut?

Wat je kan proberen te controleren: Catalogus > Attributen > Beheer attributen > zoek naar ‘description’ onder Eigenschappen Frontend zet ‘HTML-tags toestaan in front-end’ op Ja

Magento Community
Magento Community

JOFA
Jr. Member

Total Posts:  12

Gui,

Helemaal top,

Het werkt helemaal super.

Bedankt voor de snelle info

Magento Community
Magento Community

lapparts
Jr. Member

Total Posts:  14

Bij mij werkt de html prima. Heb wel een ander probleem.

Als ik een product url (bijv. http://www.lapparts.nl/laptop-adapter-adp-90sb) laat weergeven op bv. facebook dan laat deze daar de tekst inclusief de HTML codes zien. Storend dus.

Hoe kan ik dit omzeilen?

Magento versie 1.4.1.1

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top