Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problemen met Ideal en Paypal

wjansen
Jr. Member

Total Posts:  22

Hallo,

Sinds twee dagen ondervind ik op onze webshop luciferatoys.nl problemen met betalingen via Ideal en Paypal, terwijl dit een hele tijd perfect gefunctioneerd heeft. Aan de code of template is voor zover ik mij kan herinneren niets gewijzigd, toch geeft de shop na het overgaan tot de betalling de onderstaande foutmelding. Wellicht heeft iemand dit zelfde probleem ook ervaren. In het forum heb ik er niets over terug kunnen vinden. Ik heb dit probleem ook voorgelegd aan de provider die te kennen geeft dat dit zeer waarschijnlijk aan het gebruikte template ligt. Ik heb het template tijdelijk door een ander vervangen, niettemin blijft het probleem zich voordoen. Enige hulp zou ik zeer op prijs stellen. Mocht je het probleem willen simuleren log dan in met de user: wjansen1@hotmail.com en wachtwoord: 12345678. Er staat een artikel in de winkelwagen. De fout treedt op in stap 4 na het selecteren van Ideal en een bijbehorende bank. Ook met Paypal gaat het ineens mis. Ik krijg nl. in een popup de melding `Undefined`.

Wie o Wie helpt mij uit de brand?

Gr, Willem.

Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 255 of 255 bytes in /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Ideal/Block/Advanced/Info.php on line 50
Trace:
#0 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Ideal/Block/Advanced/Info.php(50): mageCoreErrorHandler(8, ‘unserialize() [...’, ‘/home/lucifera/...’, 50, Array)
#1 /home/lucifera/public_html/app/design/frontend/default/default/template/ideal/advanced/info.phtml(24): Mage_Ideal_Block_Advanced_Info->getIssuerTitle(’a:9:{s:4:"0031"...’)
#2 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(144): include(’/home/lucifera/...’)
#3 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(176): Mage_Core_Block_Template->fetchView()
#4 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(193): Mage_Core_Block_Template->renderView(’frontend/defaul...’)
#5 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(643): Mage_Core_Block_Template->_toHtml()
#6 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Checkout/Block/Onepage/Payment/Info.php(54): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#7 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(643): Mage_Checkout_Block_Onepage_Payment_Info->_toHtml()
#8 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(503): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#9 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(454): Mage_Core_Block_Abstract->_getChildHtml()
#10 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Checkout/Block/Onepage/Progress.php(69): Mage_Core_Block_Abstract->getChildHtml(’payment_info’, true)
#11 /home/lucifera/public_html/app/design/frontend/default/luciferatoys/template/checkout/onepage/progress.phtml(100): Mage_Checkout_Block_Onepage_Progress->getPaymentHtml(’payment_info’)
#12 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(144): include(’/home/lucifera/...’)
#13 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(176): Mage_Core_Block_Template->fetchView()
#14 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(193): Mage_Core_Block_Template->renderView(’frontend/defaul...’)
#15 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(643): Mage_Core_Block_Template->_toHtml()
#16 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Model/Layout.php(526): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#17 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(347): Mage_Core_Model_Layout->getOutput()
#18 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Checkout/controllers/OnepageController.php(161): Mage_Core_Controller_Varien_Action->renderLayout()
#19 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(376): Mage_Checkout_OnepageController->progressAction()
#20 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Router/Standard.php(248): Mage_Core_Controller_Varien_Action->dispatch()
#21 /home/lucifera/public_html/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Front.php(158): Mage_Core_Controller_Varien_Router_Standard->match(’progress’)
#22 /home/lucifera/public_html/app/Mage.php(459): Mage_Core_Controller_Varien_Front->dispatch(Object(Mage_Core_Controller_Request_Http))
#23 /home/lucifera/public_html/index.php(65): Mage::run()
#24 {main}

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Bertus van Gerwen
Jr. Member

Total Posts:  1

Waarschijnlijk is dit de oplossing:

http://www.mforum.nl/magento-installatie-upgrade-configuratie-vragen/3571-ideal-extension-oplossing-15-maart-2010-toevoeging-van-de-triodos-bank.html

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

of om het op dit forum te houden:

http://www.magentocommerce.com/boards/viewreply/221674/

Magento Community
Magento Community

josspyker
Member

Total Posts:  31

Goed idee.

XIB is ietwat commercieel ingesteld. Dat is niet erg, maar het past niet zo op dit forum.

wjansen, pm maar en ik pas het wel aan voor je mocht je er niet uitkomen. Gui kan het anders ook doen.

Groet,
Josspyker

Magento Community
Magento Community

wjansen
Jr. Member

Total Posts:  22

Allen, in het byzonder Bertus van Gerwen die gisteren al heel snel gereageerd had, dank voor jullie reactie. Dankzij jullie hulp en geboden oplossing doet Ideal, maar ook Paypal het weer. Pak van mijn hart. Weer een zorg minder.

A thousand thanks.

Gr, Willem

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top