Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Rart problem med Admin? 

incydw
Jr. Member

Total Posts:  4

http://img258.imageshack.us/my.php?image=rartkr7.jpg

Hvorfor har det startet å stå på tsjekkisk i datoformatet og rundt om i admin? meget rart, skjedde over natta virker det som og.. hvordan kan jeg få det til å stå på norsk igjen? sjekket overalt føler jeg, og søkt rasberry

God søndag!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

kyrre
Jr. Member

Total Posts:  11

Det er utrolig provoserende at du peker til et bilde som ligger pÃ¥ en server som forsøker Ã¥ Ã¥pne pop-ups, og som med litt smart scripting omgÃ¥r min pop-up-blokker og smokker til med Party Poker-reklame. Fint om du i fremtiden laster opp bildet i “Attachments” her pÃ¥ forumet.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med de tsjekkiske datoformatene - annet enn at du kan sjekke “Lokaltilpassing av grensesnitt:” nederst til venstre og se om den kan ha endret seg.

Magento Community
Magento Community

incydw
Jr. Member

Total Posts:  4

Det løste problemet!
Takker!
<- Valgte locale nederst til venstre >

Magento Community
Magento Community