Magento Forum

Magento 1.1.3

BerArt
Moderator

Total Posts:  122
The Netherlands - Breda

Ik zag dat Magento 1.1.3 alweer uit is (dat gaat wel snel?) iemand die dit al heeft draaien? Geen problemen? Alvast bedankt! smile

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

.x updates lijken elke 10-14 dagen uit te komen. Ik hoop zelf op 1.2 tegen de tijd dat ik klaar ben om live te gaan, zodat ook de upgrade-methodes lekker lopen zonder alles up te fucken. Ik hoop vanavond veilloos van 1.1.2 naar 1.1.3 te gaan. Zal mij benieuwen, heb nogal wat ellende gezien in de forums mbt upgraden.

De meeste scripts upgrade ik zelf via Beyond Compare zodat ik zelf kan zien wat er veranderd is, vooral handig als je verscheidene hacks hebt geimplementeerd. Duurt een stuk langer maar houdt jezelf in controle van de procedure. Maar fingers crossed dat Connect doet wat het moet doen.

Magento Community
Magento Community

BerArt
Moderator

The Netherlands - Breda

Beyond Compare ?

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

ja heb hem al een paar dagen draaien , 1.1.3. geupgrade met de connect manager, nog niets geks tegen gekomen. Is wel iedere keer even zweten ja smile

BC erg handig ja..http://www.scootersoftware.com/
Maar moet er niet aan denken om dat iedere keer te doen. Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig JT?

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

BC / Beyond Compare, toen ik het ene paar jaar geleden gevonden had vroeg ik me af hoe ik zonder heb kunnen leven. In het kort, het is een hyper-functionele diff tool.

Voor osCommerce kost het me mischien 45 minuten om een dev versie met een productie installatie te synchroniseren. Voor Magento zal dat wel wat anders liggen, vooral als de database zo omvangrijk is als het lijkt te zijn. De Connect upgrade van 1.1.2 naar 1.1.3 ging uiteindelijk prima, maar ik heb ook nog geen custom design of vele producten in die dev shop zitten. Ook nog geen extensies. Als Pietje Precies kon BC het wel eens gaan winnen van Connect. Als het me elke keer 2 uur kost maar het scheelt me urenlang debuggen die ene keer dat COnnect fout gaat, dan vind ik het allang prima.

Magento Community
Magento Community

BerArt
Moderator

The Netherlands - Breda

Bedankt voor de uitleg! smile

Magento Community
Magento Community
Magento Community