Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Kan inte se inställningarna för produkter i Magento 1.4

Redcircle
Jr. Member

Total Posts:  11

Hejsan
Sitter med ett mycket underligt problem som ingen i hela Magento världen tycks kunna svara på. När jag efter att ha börjat använda M1.4 ett tag nu så har jag märkt att vissa delar av produktinställningarna efter ett tag försvinner tex. Pris, bild, general information taben och några fler. Har räknat ut att det är cirka fem tabbar som försvunnit från orginaluppsättningen. Informationen syns i databasen och publiceras i Front-end men finns inte tillgängliga längre i back-end.

Jag har hittat två stycken till med exakt samma problem så det tycks luta mer åt en bugg än en klantig inställning från min sida.

Vore oerhört tacksam för svar på detta. Jag tar gärna på mig uppgifter att översätta lösningen och sprida den vidare.

Här finns en dump på hur mina inställningar ser ut idag:
http://magento.parfymhuset.se/dump/dump.gif

Tack på förhand!

Image Attachments
dump.gif

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top