Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 2 of 2
HOWTO iDEAL (BASIC) via ABN-AMRO Internetkassa

Blazing
Jr. Member

Total Posts:  21

Toch nog eens de eerste post gebrobeerd. De foutmelding op lijn 218 kwam door een } te weinig.

Maarrr.. het werkt nog niet. Er worden geen bedrag en merchant id/key doorgestuurd.

Ook heb ik een combo van de eerste post met het volgende geprobeerd.
//’merchantID’ => $this->getConfigData(’merchant_id’),
‘PSPID’ => $this->getConfigData(’merchant_id’),
‘subID’ => ‘0’,
//’amount’ => $order->getBaseGrandTotal()*100,
‘Amount’ => $order->getBaseGrandTotal()*100,
//’purchaseID’ => $order->getIncrementId(),
‘orderID’ => $order->getIncrementId(),

Helaas ook geen restultaat.

Dit is het laatste voordat ik m’n nieuwe winkel live zet en het houd me nogal tegen. Help!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Blazing
Jr. Member

Omdat ik het nergens kon vinden. De return URL (na het invoeren van de eerste post), is de basis van de winkel. De root van de winkel. Dus www.shop.com .
In de aangepaste basic.php staat namelijk bij welke melding, welke pagina opgeroepen moet worden -> http://www.shop.com/ ideal/basic/failure|succes|cancel

Daar dit nergens te vinden is, hoop ik dit hiermee duidelijk te hebben gemaakt.

Magento Community
Magento Community

Ed B!
Jr. Member

Total Posts:  7

Heeft er iemand enig idee hoe ik het ordernummer uit magento als omschrijving bij de bank kan krijgen?
Nu staat er “Uw betaling aan”, dat is iets wat we via het adminpanel kunnen invoeren, echter willen wij dit graag veranderd hebben naar “Order #uitmagentodatabase”.

Magento Community
Magento Community

Blazing
Jr. Member

Bij mij komt het ordernummer door. Komt er wel een correcte betaling op de rekening door?

Magento Community
Magento Community

Ed B!
Jr. Member

Ik gebruik een heel andere versie van iDEAL volgens mij.... Ik heb de extention gebruikt dus denk niet dat ik hier goed zit :(

Magento Community
Magento Community

Blazing
Jr. Member

De extension via Magento Connect? Dan is dit de juiste plaats om het probleem te plaatsen.

Helaas kan ik weinig zeggen op dit moment behalve, gebruik de laatste versie van Magento en de iDeal extention.

Magento Community
Magento Community

Ed B!
Jr. Member

Zoals je in de bijlage kan zien:

Bij omschrijving staat: Uw betaling aan.....
Dit willen wij graag veranderd hebben in het ordernummer maar ik heb geen idee waar ik dit zou moeten zoeken.

Uw betaling aan… kunnen we aanpassen in het admin gedeelte maar het plaatsen van het ordernummer zal in de sourcecode moeten gebeuren denk ik.

Enig idee?

Image Attachments
idealbetaling.jpg

Magento Community
Magento Community

ODL
Jr. Member

Total Posts:  14

Vandaag eerst de extensie van Morningtime geïnstalleerd, omdat daar compatibiliteit voor Magento 1.4 bij stond.
Alles werkte soepel, alleen kreeg ik de redirect terug naar de shop niet goed (i.v.m. missende parameters).

Net deze extensie geïnstalleerd, met de verbeterde functie van ‘Webunity’, op Magento 1.4.0.1..

Enige wat ik daarna nog veranderd heb om de taal in het NL te krijgen is:
‘language’ => $this->getConfigData(’language’) => ‘language’ => $this->getConfigData(’language’) .’_’.strtoupper( $this->getConfigData(’language’) )

Werkte super! Inclusief alle goede redirects, ook terug naar de website.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 2 of 2