Het redelijk geniale http://www.bolomey.nl/ heeft Parcelware geintegreerd heb ik gehoord. De maker (vivendo) biedt ook integratie met Parcelware van TNT aan volgens haar website. Heb gemaild of ze het ook als extensie aanbieden.
Het redelijk geniale http://www.bolomey.nl/ heeft Parcelware geintegreerd heb ik gehoord. De maker (vivendo) biedt ook integratie met Parcelware van TNT aan volgens haar website. Heb gemaild of ze het ook als extensie aanbieden.
Is hier nog iets uitgekomen?
Ik moet een integratie met Parcelware gaan doen en inkopen is misschien economischer dan (laten) ontwikkelen
we hebben de Parcelware koppeling nog niet, maar die staat voor komend kwartaal op de roadmap. De specs liggen al bij ons ontwikkelteam.
Op welke moment zouden jullie hem nodig hebben?
Goede vraag van Vivendo ...... (not) ....... Antwoord ...... NU!!!!
Mijn bedrijfsleider had onlangs gesprek met onze Account Manager TNT Post en die heeft gezegd dat “alles” voor Magento beschikbaar is bij TNT ..Maar dat zei hij ook voor Pakje-Gemak en dat was ook niet waar.... Dus of info correct is betwijfel ik ...
Heb wel opdracht gegeven met TNT Post IT-afdeling contact op te nemen om meer info te achterhalen .. . Als ik meer weet zal ik het uiteraard hier posten.
Ik heb zojuist ook mijn account manager verzocht na te gaan vragen of er standaard modules beschikbaar zijn voor parcelware-web en pakjegemak.
Hij zou hier morgen of overmorgen op terug komen.
Goed om te vernemen dat Vivendo ermee bezig is.
Dinsdag ben ik op de meet Dutchento dag en zal ik Peter van der Nagel , http://meet.dutchento.org/petervandernagel/ naar de status vragen.
Ik ben ook benieuwd of er collega web-winkels zijn die het interessant vinden om de extensie gezamenlijk versneld te laten ontwikkelen. Dit door de ontwikkelkosten gezamenlijk te delen.
Volgens mij gaat een dergelijke module uiteindelijk een hoop tijd (en dus geld) besparen doordat een hoop handmatige processen dan geautomatisseerd zijn..
Zojuist belde mijn account manager al terug.
wat hij doorkreeg was er wel een koppeling beschikbaar maar waren ze daar nogal vaag over bij de parcelware helpdesk.
Zelf de parcelware helpdesk zojuist ook gesprokebn en hadden nog nooit van magento gehoort en zouden dat ook niet ondersteunen.
Kom je dus nog niet echt verder mee.
Wel de handleiding ontvangen voor het zelf bouwen van een koppeling voor pakjegemak.
Wat ik zelf nodig heb is het volgende:
* koppeling van magento met parcelware-web (export functie voor inladen van alle zendingen vanuit de shop in parcelware-web)
* integratie van pakjegemak in de shop (en dat moet dus weer gekoppeld zijn aan de koppeling met parcelware-web)
Indien er meer mensen zijn die deze koppelingen/intergraties nodig hebben kunnen we dit mogelijk inderdaad gezamelijk laten bouwen en de kosten delen.
Om de kosten daarna nog verder terug te halen kan de module eventueel tegen een vergoeding daarna nog aan andere aangeboden worden.
Wie hierin geintereseerd is en weet waar we dit het beste kunnen laten bouwen en hoe aan te pakken hoor ik graag van zodat we nader contact kunnen hebben om dit zo snel mogelijk te laten realiseren.
nee ik ben daar niet. ben als alles goed is wel donderdag op de webwinkel vakdagen.
Vivendo is er overigens niet mee bezig, heb daar telefonisch contact mee gehad en hebben wel plannen in die richting maar wilden die module liever maken in een compleet webshop project.
Maar vraag het ze evengoed nog maar eens of ze er mee bezig zijn of dat ze het als losse module(s) kunnen maken en wat de kosten zouden zijn.
we hebben de Parcelware koppeling nog niet, maar die staat voor komend kwartaal op de roadmap. De specs liggen al bij ons ontwikkelteam.
Op welke moment zouden jullie hem nodig hebben?
Alexander, kun jij hier duidelijkheid over geven, wellicht een contactpersoon? Als ik Daniël begrijp zou dit niet het geval zijn. Dus ben benieuwd.
Ik ga het dinsdag ook nog navragen.
Ik heb op de Meet Dutchento dag Vivendo medewerker, en spreker Peter van der Nagel http://meet.dutchento.org/petervandernagel/ geïnformeerd naar de Parcelware TNT koppeling. Als response kregen we dat het de planning is om dit met enkele weken gereed te hebben.