Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Hvad laver i? 

Phliplip
Member

Total Posts:  46
Copenhagen, Denmark

Hej alle,

Nå, kommer i videre? Jeg har lige prøvet at installere version *160 på min box, uden held. Fik først en SQL error under installation. Fixede den i sourcecoden. Og nu har jeg en error på forsiden af shoppen, der er en tabel der ikke er blevet oprettet confused Har lavet en BugReport wink

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

anders-1
Member

Total Posts:  58
Århus C

Jeps, jeg har også oplevet en del fejl. Venter på næste release.

Magento Community
Magento Community

Phliplip
Member

Copenhagen, Denmark

Nedtur, næste release er kommet!! Læs hvorfor her…

http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/1485/

Magento Community
Magento Community

anders-1
Member

Total Posts:  58
Århus C

Hvorfor er det nedtur at næste release er kommet? Eller mener du at SSH-installation er nedtur? Er forvirret!

Magento Community
Magento Community

Phliplip
Member

Copenhagen, Denmark

Hvis du havde læst mit link så havde du vist hvorfor wink

Nedtur fordi jeg prøvede at installere næste release og det bollede min server, fordi jeg fulgte SSH-installationen som der var fejl i wink Men som jeg skriver er det jo min egen skyld, jeg kan jo bare holde øje med hvilket kommandoer jeg fyrer af smile

Det er selvfølgelig ikke nedtur at der er kommet en ny release.. DET TOP DOLLAR!!!

En anden ting er at jeg stadig ikke har fået hverken den nye release eller den forrige til at køre på min server.. får fejl under installationen! Jeg tror ellers jeg var en af de første danskere der havde en magento kørende da den kom ud!

/Philip

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top