Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Whoops, our bad… à répétition sur toutes mes pages

obione
Sr. Member

Total Posts:  84
France

J’ai effectué une nouvelle installation de Magento 1.1 et j’ai un gros problème : je n’ai que des erreurs 404 du type

Whoopsour bad...

The page you requested was not found, and we have a fine guess why.

* If 
you typed the URL directlyplease make sure the spelling is correct.
        * If 
you clicked on a link to get herethe link is outdated.

Du coup, impossible de vérifier le bon fonctionnement de mes catégories/produits. Je cherchais du côté de la configuration des magasins/catégories, mais toutes les pages du site ont le même problème.

Un tour dans le paramétrage des URL n’a rien changé.

Les liens sont de la forme http://www.mondomaine.com/magento/customer/account/ (pour la page du compte client) mais rien ne passe.

Des idées sur mon problème ?

Merci de votre aide.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Otaugames
Sr. Member

Total Posts:  101
Troyes, France

Est-ce que tu as activé l’URL Rewriting dans Magento ? Si oui, il faut activer le module dans ton serveur Apache. Ça ressemble à une erreur de ce type en tout cas.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top