Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Cannot find the string Maximum number of characters in the translation stringlist? 

sonowiam
Jr. Member

Total Posts:  20

Skriver på engelska trots att vi är i det svenska forumet. Vet inte vad som gäller men....

Im using the new functionality Custom options for products in 1.1.1. Errormessages and other topics in this function is not translated and i cant find the string to translate in the stringlist online either. Is there an update needed so i can do the translations? Please let me know, would like to keep up the good work of the swedish translation.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Amin Amini
Member

Total Posts:  67
Sweden, Stockholm

sonowiam - 28 July 2008 08:59 AM

Skriver på engelska trots att vi är i det svenska forumet. Vet inte vad som gäller men....

Im using the new functionality Custom options for products in 1.1.1. Errormessages and other topics in this function is not translated and i cant find the string to translate in the stringlist online either. Is there an update needed so i can do the translations? Please let me know, would like to keep up the good work of the swedish translation.

Det går utmärkt att kommunicera på svenska i forumet grin

Jag vet inte exakt vilka felmeddelanden du syftar på, men det finns ett gäng strängar i Magento som inte är översättningsbara. Jag kan endast spekulera varför det är så, men en rimlig förklaring är att vissa strängar helt enkelt är hårdkodade och har förblivit så. Jag kommer att ta upp problemet med utvecklarna då jag själv har en lista över oöversättningsbara strängar, men du får gärna peka ut vilka strängar det rör sig om, jag har nämligen inte hunnit sätta mig in i version 1.1.1.

Tack för hjälpen!

MVH
Amin Amini

Magento Community
Magento Community

sonowiam
Jr. Member

Total Posts:  20

Ålrajt =o), då kör vi svenska. Jag är just på väg att lätta från finland. Ska lista de strängar jag minns så fort jag är åter i svedala. Höres!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top