Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Fake klant aanmeldingen, hoe te stoppen? 

Gui
Guru

Total Posts:  588

Ik heb al een tijdje last van nep klanten. Die melden zich aan in de webshop met namen als Tech Support Spc Patooraboow Patooraboow en IT Manager clizpleniepay clizpleniepay
Iedere dag zijn het er een stuk of 3-5. Op zich doet zich nog geen probleem voor maar, ik vind het wel een beetje een griezelig idee.

Ik heb al geprobeerd om er voor te zorgen dat ze eerst hun email moeten bevestigen, maar dat weerhoudt ze er niet van om zich lekker te blijven aanmelden.

Is het mogelijk om op de registratie pagina een Capcha of iets dergelijks in te bouwen. Heeft iemand een idee hoe dat moet. Ik heb al gezocht maar kan het niet op het forum vinden.

Hopelijk weet iemand van jullie raad.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Magento4me
Member

Total Posts:  39
Amsterdam, The Netherlands

Heb je al naar deze gekeken? http://www.magentocommerce.com/extension/1169

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Dat zocht ik inderdaad. Kwam er gisteren toevallig achter. Ik zocht de hele tijd op ‘spam’ maar had beter op reCaptcha kunnen zoeken.

Dank je voor je antwoord!

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Werk echt perfect. Draait op 1.3.2.4

Magento Community
Magento Community
Magento Community