Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 2 of 2
IDEAL

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Greatmedia - 27 July 2008 03:27 PM

Waar dient trouwens de activerings button voor in ideal, kan bij de test noch live erop klikken.

Nadat je de verplichte 7 testbetalingen hebt uitvoerd, worden test instellingen naar productie overgezet. Daarna kun je productie op Activeren klikken, mits ook je contract rond is.

Zie ook de handleiding die ik net op dit forum heb gezet:

http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/17466/

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Herman Wowww
Jr. Member

Total Posts:  2
Groningen, Netherlands

Bedankt voor de handleiding. Misschien nog een schermprint van het iDEAL Advanced dashboard tzt?

Magento Community
Magento Community

GoCastaway
Jr. Member

Total Posts:  6

Hi All,

Moet je voor iDEAL basic ook nog ergens onderstaande returnadressen invoeren of modden?

$baseurl = ‘http://www.uwwebwinkel.nl’;
$urlSuccess = “$baseurl/Success.html”;
$urlCancel = “$baseurl/Cancel.html”;
$urlError = “$baseurl/Error.html”;

Heb ff geen idee waar ik dat zou moeten doen…

Greetz, Peter

Magento Community
Magento Community

Ytra
Jr. Member

Total Posts:  4

Al enige tijd probeer ook ik de iDEAL advanced aan het werk te krijgen. Helaas tot nog toe zonder succes. In het verleden heb ik iDEAL wel met Joomla werkend gekregen maar onder Magento ziet het er nog bijzonder beta uit.
Alle benodigde iDEAL gegevens zijn in de backend ingevoerd (dit heb ik meerdere malen gecontroleerd aan de hand van de handleidng van Morningtime). Helaas blijf ik met een checkout zitten waarin de iDEAL module ontbreekt.

Geen logging, geen foutmeldingen terwijl ik alle mogelijke logging en debugging heb geactiveerd. Ik werk met Magento 1.1.6 en de allernieuwste iDEAL module.

Graag zou ik van iemand willen vernemen hoe ze iDEAL aan de praat hebben weten te krijgen. Graag zou ik Magento willen gaan gebruiken ipv Joomla met Virtuemart, helaas ziet het er zonder iDEAL niet rooskleurig uit.

In afwachting van de gouden tip, alvast bedankt voor alle hulp!

Ytra

Magento Community
Magento Community

evakoekkoek
Jr. Member

Total Posts:  12

Ook MultiSafepay heeft een Magento plugin ontwikkeld. Hiermee kan simpel iDeal, maar ook bijv. creditcard betalingen worden aangeboden.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 2 of 2