Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Er Magento ikke stabilt nok ? 

Lars N
Jr. Member

Total Posts:  1

Jeg har i længe gået med drømmen om at starte min egen online butik. Og er i denne sammenhæng faldet over Magento, men jeg ser mange indlæg fra folk der ikke anbefaler ikke benytte Magento som webshot helt endnu.

Er det en dum idé at bruge Magento på nuværende tidspunkt og hvordan ser det ud med temaer, bliver det nemt nok at tilføje ændringer når beta 3, etc. kommer. Eller skal man næsten starte fra bunden? smile

Mvh.
Lars Nørgaard

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Johan
Sr. Member

Total Posts:  104
Sweden

Det är verkligen inte bra att starta en butik med Magento just nu. För det första fattas det mycket grundläggande saker som måste finnas för att en ebutik skall fungera.

Bland annat stöd för VAT och EU. Betalninglösningar osv. Den är inte ens stabil än, och det kommer kosta dig kunder om sidan inte fungerar som den skall.

Vänta tills runt Februari 2008, då borde den vara tillräckligt stabil att arbeta med även om man gärna vill starta redan nu. Det vill de flesta.

Att skapa en design kan vara en god idé, men att integrera den i Magento just nu kanske inte är det bästa. Är helt säker på att mycket struktur kommer att ändras innan allt fastställs.

HÃ¥ll ut!

Magento Community
Magento Community

Niklas Stephenson
Member

Total Posts:  62
Mejlgade 51A, Århus C

Som også allerede skrevet ville det være en dum ide at lave en webshop basseret på magento lige nu, vent til q1 2008.

Magento Community
Magento Community

trinebuhl
Jr. Member

Total Posts:  27

Jeg er helt enig med de ovenstående kommentarer.

Men jeg kan anbefale at du bruger tiden opfrem til februar til at lære Magento bedre at kende, evt. ved en testinstallation eller ved at udforske Magentos demoinstallation. Så får du en klar fornemmelse af hvad du skal have styr på i forbindelse med opsætningen af en Magento shop.

Mht. templates, sÃ¥ vil jeg anbefale dig at fÃ¥ lavet tilpasset templates til dit behov. Hvis du har erfaring med phtml/css og DreamWeaver, sÃ¥ kan du allerede nu arbejde med den visuelle udtryk af din kommende butik. Der findes vejledning her til i sektionen “How to” (tror jeg den hedder).

Så skal det nok hurtig bliver 02/2008 - der er kun 3½ måned til. grin Og det er absolut al ventetid værd!

Mvh. Trine

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top