Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

En mærkelig oplevelse - “Pludselig” vil M shoppen ikke svare

Muller
Jr. Member

Total Posts:  18

I gÃ¥r oplevede jeg noget mærkeligt..  Efter genstart af min SHOP server, har jeg ikke kunne tilgÃ¥ min shop pÃ¥ normal vis - faktisk slet ikke. 

Det mærkelige er at admin sub-siden svarer fint, og jeg har adgang til alle mine indstillinger, men selve shoppen svare ikke.

Den kommer bare med følgende fejl:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Error 404

http://www.podwear.dk
06/19/08 17:57:59
Apache/2.2.8 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.8g mod_autoindex_color PHP/5.2.5
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har så forsøgt at lave en test.php (med phpinfo) og lægge den i roden på sitet - den virker fint
Jeg har ogsÃ¥ forsøgt at omdøbe test.php til index.php - og det virker ogsÃ¥ fint…

Nu er jeg langt fra den store Apach og PHP haj, og fatter sku ikke helt hvad som kan være sket.
For mig virker det som om default store er blevet deaktiveret eller noget lignende, men som det er lige nu ved jeg ikke hvor jeg skal begynde og hvor jeg skal slutte. Mit eneste våben er en export af data og indstillinger og så en reinstallation af Magento og restore af databasen, men det er en operation jeg meget nødig vil igennem.

Jeg håber derfor at der måske finde en af Jer som har en eller flere gode ideer til hvorledes jeg kan få skubbet shoppen igang igen !?!?

De bedste M hilsener
Ulrik Müller

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top