Kom over dette programmet mens jeg surfet etter en SEO vennlig nettbutikk og ble veldig interessert. Er det noen her som har noen norske nettbutikker gående med magento som motor? Er veldig interessert i å høre erfaringer..
Gledesprederen.no - nettbutikken er lagt ut, men designet er langt fra ferdig. Det er litt smått som skal fikses fortsatt ennå men man kan handle og få fine små gaver tilsendt.
Dette er et løpende prosjekt og jeg vil veldig gjerne høre tilbakemeldinger.
Gratulerer Themsen, ser bra ut. Artig å se flere norske butikker kjørende på Magento.
Av tips vil jeg kanskje anbefale å fikse litt på flash’en på hovedsiden. Blir litt mye grått for min smak. Teksten på høyre side vises heller ikke korrekt, noe av teksten forsvinner utenfor bildet.
I dag er produkt utvalget noe lite, men vi selger da litt nå og da. Vi jobber med produktutvalg, og forventer å øke til 300+ produkter når en avtale er klar med leverandører.
Sidene er vel ikke 100% enda, men de funker.
Finner dere feil eller forbedringspunkter så si gjerne ifra.
For dere som jobber med Magento Store i Norge. Så er vi en liten gjeng på IRC som diskuterer mye rart hver dag. KOm inn på irc.freenode.net #magento.no eller #magento
Sliter med øæå problematik etter oppgradering til siste versjon av magent, mener og huske at det var slik sits også… men husker ikke hvor jeg gjorde endringen… noen som vet???